omeresra0509 17 aylık oldu hala uyumuyor anakucağına artık sığmamaya başladı bende ebebek indirimi varken hazır vagon araba aldım içine güzel bir destek ile onda yatması mantıklı olur mu? 😅😅😅 valla çağresizlikten ne yapacağımı bilmiyorum şaşırdım artık
sudenaz0 omeresra0509 konforlu olacağını sanmıyorum sonuçta onların da bi boyutu var ona da alışırsa sıkıntı yaşayabilirsiniz. İmkanınız varsa gün içinde dışarı çıkıp hava aldırın
dilara236 Merhaba vagon bebek arabasından memnunmusunuz 1 buçuk yaş arayla iki bebeğim oldu bende bu modeli almayı düşünüyorum kullanışı nasıl