Bebeğim 6 aylık. Yaklaşık bir hafta oldu ek gıdaya geçtik. Tadım yaptırmaya çalışıyorum.Fakat ağzını açmıyor bir türlü yediremiyorum zorlamak da istemiyorum ama çok isteksiz.Yeni deneyimliyor bu tatları ama bu kadar uzak olması normal mi acaba? Ne yese kusacakmış gibi yapıyor. Bu durumu yaşayan var mı? Nasıl alıştırabilirim tavsiyeniz var mı?