18 aylık ve sürekli ağlamaya meyilli. Ben her ağladığında ağlamadan söylersen daha iyi anlarım seni ne istiyorsun parmağınla göster diye yönlendiriyorum. Ağlama vs demek işe yaramıyor onu anlamaya çalıştığımı görünce hemen isteklerini söylemeye çalışıyor o da.
Genelde çok eften püften şeylere ağlıyor zaten.
Ben kızmıyorum, sesimi yükseltmiyorum hiç bağırmadım. Kızınca çocuk birden aa ben yanlış yapıyorum diye düşünmeyecek zaten henüz o yaşta değiller.