Kızlar oğlum 10 aylık oldu. Doktorunun talebi ile bu aya kadar sünnet ettirmedik. Şimdi sünnet yaptircaz bayramdan sonra.
Süreç nasıl oluyor?
İstanbul’da hangi hastanede ne kadar ücrete yaptırabiliriz?
Önerebileceğiniz doktor var mı?
Zorluk yaşamamak için neler yaptınız?
Tecrübeli anneleri yoruma bekliyorum.