Fyzannesi Adetim gecikti sahurda test yaptım negatif çıktı ? Aceleci mi davrandım sabah kalkınca mı yapmam lazımdı ? Ne kadar sonra yapmalıyım
babyandmom_ Fyzannesi 2 ay gecikmeden sonra ellerim titreye titreye test yaptım negatifti. Eğer çok gecikmen varsa sabah akşam farketmez olursa çıkardı
hemshireanne Fyzannesi Fyzn Ramazan ayında gecikmeler normal. Açlık ve uyku düzeninin bozulması hormonlarımıza da etki ediyor o yüzden bu ayda adet gecikmesi hatta hiç olmaması yaşanabilir