ahlasmomm_ eses2026 relactaz ve sab sımblex birlikte kullandım anca öyle fayda gördüm bebeğim kolikti özellikle relactazdan çok memnun kaldım
kader_14 eses2026 kullanma canım gaz damlaları daha kötü yapıyor sıcak havlu bırak karnına masaj yap bol bol mümkünse her gün yıka karnını Ovala rahatlar inşallah. Rezene çayını iç bol bol benim çok küçük değilse az miktarda ona da verebilirsin doğal yöntemler dene her zaman . İlaçları önermiyorum
defnealeyna08 Selam cnm dr bana demişti ki hiç bir gaz damlası mükemmel diyendir şey yok. Onlar çocuğu uyutuyo siz gazı cıktı sanıyorsunuz.. bende hiç kullanmadım 2 ay 11 günlük Suan Bi enzim var ama relaktaz enzimi adı sanırım arkadaşım bunu kullandı çok memnun
cananbulbul defnealeyna08 böyle bir şey yok tabii ki, bebeğim gazlıydı gaz damlası kullanıyorduk ama kullandığım zaman boyunca öyle özellikle damladan sonra uyuduğunu görmedim zorla uyutuyorduk genelde
ciceksincicek eses2026 en pahalısını aldık oğlumda sancı yaptı çocuk kıvrandı en iyisi de işe yaramıyor gibi gene de denemekte fayda var
aydinmumine eses2026 ya evet 3 4 aya kadar Bebişler popo kaslarını ıkınırken gevşetmeyi öğrenemedikleri için ıkınıyorlar bütün vücutlarını kasıyorlar sonra yavaş yavaş öğreniyorlar her bebek olur böyle kimi erken öğrenir kimisi daha geç
defnealeyna08 eses2026 evet doğru erkek bebek öyle ama gaz için damla gereksiz zamanla alışıyor dedi yani damla vermek sizin psikolojinizi rahatlatır bi işe yaradığını düşünmüyorum demişti
aydinmumine ciceksincicek gaz damlası gaz yapmaz ki canım oluşmuş olan gazı daha küçük parçalara böler ki bebiş daha kolay çıkartsın
forumgurmesi 2 bebeğimde de Nurse Harveys bize çok iyi gelmişti. Bir gaza probiyotik ile de desteklemiştim.
kader_14 aydinmumine her gün 1 bardak içilmesi lazım arkadaşım . Rezene ve kimyon karışımı .. anne sütünden bebeğe geçer gaz problemi az da olsa azalır Ayreten süt üretimi için de faydası vardır canımmm
aydinmumine kader_14 işte bak yanlış biliyorsunuz kimyon için de rezene içmeyin arada haftada bir iki için içinde östragol bileşeni var kanserojen ve doz aşımı bebişe geçerse sıkıntı