Busra2326 Hanımlar kürtaj oldum ilk gün kan geldi şimdi parça parça geliyor. Oruç tutsam acaba geçerli olur mu yoksa kanamanın bitmesini mi beklemem lazım
Havvaana Busra2326 ben kürtaj olduğumda ramazan değildi ama ilahiyat fak deki hocama namazlar için sorduğumda tüm kanaman bitsin duşunu gusülünü al öyle başla demişti
ayan95 Busra2326 eğer bebeğin her yeri belliyse şekil almışsa lohusa hükmündesin diye biliyorum ama çok küçük oluşmamış ise belirgin değilse özür kanıdır diyordu kitapta