Merhabalar 20 şubatta reglim başladı dün bitti temizlendim aradan biraz zaman sonra pembemsi leke geldi oruca niyetlenmedim bu gün tekrar temizlendim yine pembemsi leke gördüm ne yapmalıyım bu gece oruca niyetlenmelimiyim yoksa bir gün daha beklemelimiyim