babysuzkesen esma3222 kızım ilk dişini 1 yaşında çıkarmıştı o yüzden sıkıntı yok doktora sorduğum zaman bile sıkıntı yok demişti
esraeliz1305 Bizim de aynı. 9 ay 13 günlük diş yok. Ama damaklarda aşır kaşıntı var. Başka da hiç bir belirti yok
esma3222 babysuzkesen yaa artık çıksın ıstıyo ınsan sureklı mızmız gece uykuları yok pekı zormu çıkarttı surecıbız nasıldı nasıl anladınız
babysuzkesen esma3222 hiçbir kaşıntı mızmızlığı olmadı bende yemek yemesi için dört gözle çıkmasını bekliyordum bir ara salmıştım o sıra işte çıkardı dişini hiçbir mızmızlık huysuzluğu olmadı gayet sakin bir şekilde çıkardı
esma3222 babysuzkesen yaa bızde ıstahsızız doğru düzgün yemıyo ınsallah kısa sürede çıkartırız ılk alt dışı cıkıyo demı
babysuzkesen esma3222 evet ilk alt dişi çıkıyor sonrası çorap söküğü gibi geliyor inşallah bir önce çıkarır sizde o da rahatlarsınız