Kızlar lohusalığım bitti 40 gün doldu ama kanamam bitmiyo hatta daha çok artıyo hiç normal reglimden bile fazla gelmeye başladı sezeryan doğum yaptım ilk hafta hiç kanamam olmamıştı sonra leke gibi fln gördüm ama her geçen gün artıyodu yavaş yavaş şimdi iki gündür aşırı kanamam oluyo leke değil yani napmalıyım