nurzngnn inanki çok haklısın.bugun bende seninle aynı durumdayım gel sarılalım.🥹herşeye ağlıyor .asla oturmuyor istediğini ağlayarak yaptırıyor.her istediği olsa bile huysuz tek başıma çok yoruluyorum.dışarı çıkarıyorum en kötü markete falan götürüyorum parka hep biyerleri kurcalıyor çok hareketli çok yoruyor beni .bugun iftarımı zor yapdım ekran açmak zorunda kalıyorum.bu günler geçeecek büyüycekler inşallah yinede iyiki varlar yokluklarını göstermesin rabbim😍