nurzngnn 14 ye bizimde böyle uyku sorunumuz oldu normalde çok düzenliydi. Atak var sanırım. Hepimizin bebeği öyle. Şöyle düşünün henüz bebek ve yanlış davranışların farkında değil. Anne olarak çok korkuyoruz, çok temkinliyiz evet ama koltuğa çıkmayı da öğrenmeli. Benim kızımda öyle koltuğa çıkıp zıplıyor, üniteye tırmanıyor. Hayır dediğimiz da oyun oynadığımızı sanıp gülüyor ama neticede bebek. Etkinlik, kitap tarzı faaliyetler ile beyni yorun yaramazlığa sıra geç gelsin en azından. Gelmesin demiyorum gelecek çünkü. Akşama kadar evdeler enerjide atılmalı bir noktada canım anne 🌸