esranur67 Kızlar doğum yapalı 4 ay olucak az önce duşa girerken orda sarı akıntı fark ettim bide değişik kötü koku olmuş sileyim dedim az az kan geldi başına gelen var mı bu durum 😢
nurrr34 esranur67 4 ay iyi bir süre neden geldi acaba açılmamı oldu dikiş bölgenizde? Benimde 3.5 ay oldu 2. sezeryanımdı. Hamdolsun hiçbir açıklık yok şuan yani bence siz bi görünün doktora enfeksiyon mu kaptı acaba
esranur67 nurrr34 bı zamana kadar bi şey yoktu akıntı oluyodu az az onu etrafımdakiler normal demişti
aydinmumine Eve kötü koku ve akıntı varsa enfeksiyon olabilir belki tam kapanmamıştır kontrol edilmesi gerekiyor du doğumdan sonra
esranur67 ayazs_mom Sadece dikişlerim alındı yara durumu normal demişlerdi gönderdiler iyileşmiş mi diye kontrole çağırmadılar
esranur67 Gul-42 Normalde terlemiyodu ama doğumdan sonra ara ara akıntı oldu terliyor zannettim umursamadım
Gul-42 esranur67 mantar olmuş olabılır ama doktorun sızı cagırıp rahmınıze bakması lazımdı ultrasonla kesınlıklee sız kontrole gıdın acaba soyledıde sız mı duymanız
_YanakReisinAnnesii esranur67 4 ay da nasıl hâla açıklık olabiliyor ki birşey gelecek şekilde? Benim ki hiç öyle değildi de ondan şaşırdım ama normal değil böyle olması ihmal etmeden bi kadın doğuma görünün mutlaka en kısa zaman da.
esranur67 eses2026 Benimde yapışkanlı dikiş estetik dikiş diye geçiyormuş galiba ama aldılar yine dikişi araştırma hastanesinde alındı o da devlet