Merhaba
Bebeğimin 4.ayında 19 Şubat Perşembe demir ilacı olarak Vegaferon başladık. İlk günlerde kakada kan gibi kırmızı pıhtısal noktalar varken artık koyu yeşil ve kokulu kaka var. Bebeğimde kaşıntı başladı bu ilacı içmeye başladığından beri aşırı huzursuz ve gece ağlamaları arttı. 5 damla şeklinde veriyordum hergün. Alerji yapmış olabilir mi? Göbeğini kaşıyor hep…