İyi geceler kızlar 4ay 19 günlük sünnet yaptırdım bugün 5. Gün ama yıkamaya korkuyorum birde bakımı sizler nasıl yaptınız ilk gün doktorun dediği reçeteyi uyguladım ikinci gün ateşi olduğu için aralıklarla şurup verdim şimdi kantaron yağ kullanmamı söylemişti onu kullanıyorum bezine yapışmaması içinde karton bardağı doktor kullanmana gerek yok demişti kullanmadım sabah yapıştı çok ağladı bezi çıkarırken o yüzden kullanmaya devam ediyorum sizler nasıl ilerliyorsunuz