Saçlarım boya sonrası çok sertleşmişti. Bende Brezilya fönü yaptırdım şu an yumuşacık çok memnunum ama 4 ay sonra eskisi gibi olursa tekrar yaptırsam veya 1 yılda 2-3 kere yaptırsam bi zararı olur mu sizce? Bazı arkadaşlarım kansere sebep oluyormuş diyor tereddütte kaldım bende. Yardımcı olur musunuz bu konuda?