bitboylum
İlk başından beri tahareti anlatıyorum işi bitince temizlenmesi gerektiğini biliyor, başlarda bir pet şişenin kapağını delip onunla su sıkıyorduk, çişini yaptığında oğluma da sıktırıyordum , öğresin diye hemde hoşuna gidiyordu😄 taharet musluğunu açıp minik popoya foşlatınca korkuyorlar.
Kaka serüvenimiz çok uzun sürdü , 5 ayın sonunda anca alıştı o yüzden şuan kakasını yaptığında genelde ıslak mendil kullanıyorum , tuvalet kağıdı kullandığımda kendini kasıyor sert geliyor sanırım , sürecimiz çok zorladığı için bir süre böyle devam edicez , şuan 3.5 yaşında tahareti ona bırakmam için daha vakit var .