Alyabebek34 Adetim 6gün geçti ve eski adet olmalarıma kıyasen bu sefer belim daha beter ağrıdı sizce neden olabilir gebe olabilirmiyim böle yaşayan varmı aranızda halsizliğimde var hiçbirşey yapmak istemiyorum🫠bir senedir bebiş bekliyoruz ama gelen giden yok
-SweetPanda- Alyabebek34 Test yapmak aklınıza gelmedi galiba🤷🏻♀️ Hakkınızda hayırlısı olsun inşaAllaab
busra969 Alyabebek34 ben uyumayı sevmezdim ama gebeyken sürekli uyuyordum. Tabi hamile olduğumu bilmiyordum:) adetim hiç gecikmezdi 1 hafta gecikti test yaptım pozitifti. Test yapana kadar da asla ihtimal vermedim . Ama en büyük belirtim uykuydu
Alyabebek34 busra969 benimde iftardan sonra uykum geliyor ama o yemek yediğim için sanırım çok uyuşuğum bu ara hiçbirşey yapasım gelmiyor bir senedir beklediğim için test alıp negatif görmek istemem açıkcası