Kızlar buraya yazmazsam deliricem bilmiyorum fazla mı endişeleniyorum ki inşallah öyledir yoksa sadece benim çocuğum mu böyle başından geçipte artık yapmıyor diye var mı ?
Benim oğlum oyuncaklarını işlevine göre oynar genelde ama oyuncuklarını dağıtmayı ortalığa atmayı sever .
Kaygısı var sanırım benden ayrılmak istemiyor uyurken bile gittiğimi anladığında ağlar anne diye oyun oynarkende odadan ayrılınca peşimden gelir geldiği yerde orayı karıştırır.
İstemediği bişey olunca ağlar bazen kendini yere atarak ağlar örneğin eve gitmek istemiyorsa gibi .