happybaby61 Kızlar selam kızım 2 yaşında 6 aylıktan beri munckhin kullandım çok memnundum ancak son zamanlar artık pipeti kısmını ısırdığı için yırtıldı ve su akıtmaya başladı o yüzden pipetsiz suluk önerisi varsa söyler misiniz
Lolik happybaby61 uzspace hem pipetli hem pipetsiz kullanılıyor , 3 aydır kullanıyoruz bir sıkıntı yaşamadık henüz
Busegr happybaby61 pipetliye alıştıktan sonra pipetsize dönemedik biz ya skip hopun pipetlisini kullanıyoruz koparınca sadece pipet alıyorum
sinemisxs Milk&mo matara kullanıyorum ondan önce munchkindi ikisinden de memnunum ama mil&mo Çelik daha iyi akıtmada yapmıyor tavsiye edebılırım ,içinden de aparat çıkıyor ister kulplu kullanabılır ıster duz ipi de cıkıyor asmak ıcın