Kızlar iyi geceler benim 2 hafta adetim erken geldi tam 10 gün sürdü sonra kesildi şu an adetimde 3 gün gecikme var bu arada bu arada kanamanın 6. gününde kadın doğuma gittim spiral yerinde sorun yok hatta beta HCG de verdim hamilelik varmı diye negatif çıktı evde test alıp yarın yapicam inşallah 3.5 yaşında bir kızım var bu arada size sorum şu anlattım olanı biteni de hocam spiralden dedi olabilir peki hamilelik varmıdır sizce bu durumu yaşayan oldu mu benim 3 senedir aşağı yukarı spiralim takılı başıma ilk defa böyle bir şey geldi cevaplarsanız sevinirim..