berkuss seni o kadar iyi anlıyorum ki bende instada görüyorum iki aylık bebeğim adını öğrendi adını söyleyince gülüyor diye sonra videolar görüyorum isme bakmama otizim belirtisi diye psikolojim bozuldu artık 3 aylık bebeğim adını diyince bakmıyor ve bizde şöyle bir sorun var eşimde ben de ne kadar uyarsak da hem eşimin hem kendi ailem mehmet ali diyor koçari vs vs isimler kulplar takıyolar adı anıl buğra bu zamana kadar ondandır diye düşündüm doktorumuza danıştım en son gittim 6 aydan sonra başlar isme bakma dedi ve chatgbt de mesela anıl diyorum gerisi gelmiyor ya bebek bir süre sonra sıkılıyormuş adını diyince arkasından başka bir şey gelmediği için ve bakmıyormuş sosyal medya çok fena bir şey ya hele insta momlar her bebeğin farklı süreci var ve sosyal medyadan biraz uzak durmamız lazım en azından ben takip ettiğim bir kadının bebeğiyle aramızda 8 gün var adına bakıyor boynunu dik tutuyor dyince benim bebeğim neden yapamıyor acaba bir sorun mu var diye yiyip bitiriyorum kendimi