rozen16 Kızlar bebeğm 43 günlük mecbur kalınca bazdm emzik veriyorum ama vermek istemiyorum da bazdm kulanma şeklim nasil olmalı yanı uyurken mi kullancak ağladığı zamanmı alıştırmalımıyım kafamda çok sorı işareti var yardımcı olurmusunuz
mavideniz96 rozen16 emzik tutuyorsa şanlısınız bu senenin bebekleri tutmuyor ben uğraştım uğraştım tutturamadım çok büyük rahatlık emzik ya keşke benim bebe sevseydi 🥹 uykuya geçerken ve ağlayınca her tuttuğunda tutsun bence size kolaylık olur. Artık emzikler ortodonti testlerinden geçiyor ağız yapısını bozmuyor 2 yaşa yakın bıraktırırsınız çok alışırsa. 2 yaştan sonra zararı var diye biliyorum ağız yapısına
birerkekbirkizannesii rozen16 kızım hıc tutmadı dıyenılırım ilk 3 ay ara ara alıyordu ama bıraktı kendısı keşke tutsaydı ınanılmaz zorlandım hala da öyle 14 aylık Bu arada ben 4. Sınıfa kadar emzık emdim çantama koyuyordum teneffüslerde sınıfta emıyordum bıraktıramadılar bana kdjdjejekek Diş yapım hiç bozulmamış sukurkı
bussbety rozen16 sadece uykuya geçişlerde ve dışarı gezdirmeye çıktığında veriyorum be onun harici bağımlı da değil zaten. Kendisi otomatikman atıyor . Kendinize yapacağınız en büyük iyilik
accountant rozen16 benimki uyurken emiyor sadece gün içinde tutmuyor sizde uykuya dalarken verebilirsiniz
sinemisxs 7-8 aya kadar kullandım çok alışmadan bıraktırdım,gündüzleri pek gerek kalmıyordu uykuya rahat dalması ıcın veriyordum gazlı dönemde de gayet iyi gelmişti bir daha bebegım olursa tutarsa emzik yine bu aralıklarda bıraktırırım
asilsmom_ sinemisxs merhaba dogar dogmaz vermis miydiniz? Ilk bebegimde vermedim 1 ay sonra pisman oldum ne yaptıysam tutmadi. 2 . De hemen vermek istiyorum ama meme reddi vs yapmasin diye ilk gunden vermek dogru degil mi
sinemisxs accountant önce gündüzü tamamen bıraktırdım dedıgım gıbı pek aramazdı gündüz,uykuya geçerken de verıyordum dalmaya yakın alıyordum 3-5 dk dalıyorsa ılk ıkı gün 15 dk dalmaya başladı 3. Günden sonra alıştı tamamen🫠 tam anlamaya başlayınca sanırım bıraktırmak biraz zor olabılır
accountant sinemisxs ben küçükken 3 yaşıma kadar emzik kullanmışım dişlerim aşırı yamuktu damak yapım bozuktu telle düzeldi bende iyice alışmadan bıraktırmak istiyorum 6 aylık gündüz aramıyor uykulara geçerken veriyorum uyuduktan sonra kendi atıyor zaten yazdığınızı uygulayacağım yaza kadar bırakırız inşallah 🌸
maviportakal_ rozen16 benim oğlum kabul etmedi emzik 5 aylık hala daha almıyor sonra bıraktırması zor olur diye ben hiç üstelemedim
biricik9 asilsmom_ doğar doğmaz verin bende bebeğime ilk ay vermedim o kadar pişman oldum hep gazliydi doktorum keşke yoğun bakımdan çıktığı gibi verseydin bu kadar gazı olmazdi bağırsakları harekette geçiyor emzik emdikçe yani birşey olmuyor bir daha çocuğum olursa direk veririm Rabbim nasip etse Philips avent tavsiye ederim yapısı felan yumuşak güzel
yenibir_ rozen16 1-ay7gğnlük bende vermedim vermeyi düşünmüyorum şuan meme reddi yapar diye korkuyorum
Pinrrr rozen16 ağladıkça verirsin sakinlestiriyo çok güzel ben bir aylıkken verdim şuan bir buçuk yasinds beş gündür bıraktık büyük rahatlık hele yolda fikan
nurzeyd06 rozen16 benimki 6 aya kadar kullandı ama o dönemlerde kolik uyku gerilemesi falan oluyo o yüzden elim ayağım olmuştu 6. Ayında kendiliğinden bıraktı eğer tutuyosa verin bence kriz zamanlarında çok rahatlatıyo uykuya geçiş de kolay oluyo