Merhaba kızlar, 3.5 yaşında bi kızım var 28 haftalık hamileyim yeni bir bebek arabasına ihtiyacım var ama baby plus ın vagon bebek arabasınu gördüm. 2 çocukla kullanışlı olur mu sizce? Bu marka ya da başka marka vagon bebek arabası kullanan varsa yorumlarını almak istiyorum.