annayimbenanna 4 yaş oğlum kreşten 16.30 da alıyorum en geç ben de . Ama bi aktivite yapma kaygısı duymuyorum açıkçası okulda zaten yapıyorlar . Yemek yaparken bana yardım ediyor , okul hakkında sohbet etmeye çalışıyorum,duşa giriyor ona kova doldurup köpük vs oynatıyorum güvenli şekilde ortamı ayarlayıp . Bulaşık makinasına falan yardım ediyor . Akşamları da birlikte çay içiyoruz araba sürer bazen ailecek oyun oynarız babasıyla benden kaçarlar ya da top yakalamaya vs öyle geçip gidiyor zaman