kpd Alt 2 dişimiz çıktı. Şimdi o dişlerin sağında ve solunda da beyazlık gördüm ama herkes diyo ki sırada üst dişler var. Ama bizim üst dişlerde belirginleşme yok. Bu sırayla mı çıkması gerek??
Kubra-2607 İlk kızım alt ve üst 2li olarak çıkardı ama ikinci kızım altta 4 üstte 3 diş birden çıkardı.Her bebek farklıdır yani siz gördüğünüze inanın🫠
dlra01 Bizimde alt iki çıktı sonra üstlerin yanları patladı şok olmuştuk annem fark etti olabiliyor hangisi hazırsa onu patlatıyorlar😍😅