Kızlar bir nebül sıkıyoruz hemen bitiyor bir dakika içinde. Normal mi? Birde içinde az bir şey sıvı kalınca sanki çekmiyor gibi hava gelmiyor yani algılamıyor içinde sıvı oldugunu. Bizim makinede mi sıkıntı yoksa makine mi böyle ona göre müşteri hizmetleriyle görüşeyim