ozdenizzz postu açan arkadaşımız su verdiği için hastaneye gittiğini söylemiş ben de kendi durumumuzu belirterek o kadar zararlı bi şey olmadığını ifade ettim. Su icirin hiçbir şey olmaz demedim sadece tecrübesiz anneler (ben de dahil) çok çabuk evhamlanabiliyoruz anneyi sakinleştirmek amaçlı yazdım. Hayırlı ramazanlar diliyorum