mrtsh11 Gecenlerde anneme su verme dediğim halde,hastaneye gitmek zorunda kaldım 4 aylık bebeğimi anneme bıraktım bebeğime 3 çay kaşığı su vermiş?? Bişey olur mu? Anne süt ve çoğunlukla mama ile besleniyor.
sarikavun mrtsh11 bisi olmaz merak etmeyin korkmayin da. Ek gudaya gecene kadar su verilsin cok ustenmez hem bobrek zorlanur duye hem de bos kalori diye. Ama bi kere 3 kasiktan bisi olmaz korkmayin. 3. Ayda su vermistim ben yazin cok sicak diye
ozdenizzz mrtsh11 1 kere 3 kaşık su verdi diye bir şey olmaz (doktorlar daha iyi bilir) ama suyun istenmemesinin sebebi böbrekler suyu süzemez 5 buçuk 6 aydan önce böbreklerde perde var.
yasminmomy mrtsh11 ne olucak suyun zararı yok bende veriyordum emzirdiğim halde ve mama verdiğinizde su vermeniz gerek zaten
[silindi] mrtsh11 ben de öyle biliyorum ve birçok kez doktor değiştirdim hiçbirinden böyle bir şey duymadım. Sadece mamayla besleniyor kızım anne sütü yok 3 aylıkken bıraktı emmeyi. Kulaktan dolma bilgilerle burda insanları yanlış yönlendiriyorlar