Kızım 20 aylık geçen ay memeden kestim kolay bir şekilde atlattık ama sonrasında emziğe bağlandı meme emerken emzik hiç almazdı geceleri uyurken de istemezdi ama şimdi gece gündüz ağzında ve sürekli koparıyor bu aldığım 6. Emzik ikili olarak satılıyor 450 500 civari dün birini kopardı sabah 2 saat boyunca uyutmaya çalıştım asla uyumadı mecbur yeni emzik verdim daha 24 saat olmadan onu da kopardı napacagım nasıl bir yol izleyeceğim bilmiyorum memeden keserken çok vicdan azabı çekiyorum şimdi de emzikten kesersem boşluğa düşer mi sürekli emzik almakta şu zamanda zorluyor òyle kötü koparıyor ki çok az bir parça tutuyor oda kopsa Allah korusun bogazina kaçacak geceleri korkumdam gözüme uyku girmiyor artık lütfen akıl verin bana