İlk çocuğuma yaptırdım ikincisine mecbur yaptıracam. Maddi imkanınız varsa kesinlikle yaptırın çok tatlı oluyor. Bazılarının dekoru çok yapay duruyır bence ona dikkat edin. Bizimki çok doğal duruyordu arka plan sanki gerçekmiş gibiydi. İkincisinde de buna dikkat edeceğim