Dün gece başladı fırk fırk yapmaktan tıkanıklığından uyandı temizledik yatırdık sabah erken kalktık ateşi 37ydi burnu doluydu temizledik yemede emmede problem yok biraz mızmız ama oyun falan oynadı 2.uykusundan sonra ateşi 38e çıktı calpol verdik. 1 saat içinde düştü 37ye. oda nemlendirici aldık içerisinin nemi 40lara kadar düştü, oda 22 derece 1 tog uyku tulumuyla yatırıyorum. Şimdi uyudu ne yapayım geceyi nasıl geçireyim, ne zaman acile ya da doktora götürmek lazım?