Kızlar bebegım 4 gündür atesli grip ve cok öksürüğü başladı. Oselmir kullanıp yanında ek olaç kullanan oldumu calpol dolven hariç. Antibiyotik klomaks oda ishal yapıyo. Bağırsak invajinasyon gecmişimiz var o yüzden ishalden korkuyorum. Antibiyotigi kesip sadece oselmirle devam etsem nasıl olur diye sormak istiyorum.