nn03 annelik ne zor, hem canınız deli gibi yanıyor hemde bundan memnun oluyorsunuz. Kimsenin anlayamayacağı bir durum 🥹 Sizinle birebir aynı şeyleri yaşadım, iki gün boyunca emziremedim mama verdim bazende sağım yapıp verdim o sırada göğüs ucu kremi kullandım ve biraz olsa iyileşti göğüs ucum. İki gün sonunda meme teklif ettiğimde tutmadı çok ağladı ve meme reddi olduğunu düşündüm, o an yaşadığım hüznü size anlatamam. Direkt hastaneye emzirme danışmanına gittim ve o tutturabilince hayata döndüm. Kimse neden bu zamana kadar emzirmenin zorluğunu konuşmamış bilemiyorum ben en çok bu konuda zorlandım. Hepimizin fizyolojisi ve bebeği farklı bu yüzden öneriler bazen işe yaramayabiliyor. Ben bütün şekilleri denedim diyebilirim en son olmasaydı olmuyor deyip sağımla ilerleyecektim. Tavsiyem bebeğiniz ağzını kocaman açmadan memeyi vermemeniz. Benimki de ağladı başlarda vermeyince, sinirlendi sabretmeye çalıştım. Ne zaman ağzını kocaman açtı hızla kendime bastırdım bildiğiniz bastırdım yani. Bastırmadığımda areoladan uca kayabiliyordu sonra zamanla kendi de alıştı şimdi ucu tutsa bile yukarı kendi kaydırıyor. Sizin için dua ediyorum inşallah en kısa sürede probleminizi çözersiniz. Buraya artık sorun yok yazmanızı dört gözle bekliyorum. 💖💐