Gün boyu mükemmel olmasak da idare ederiz. Ama iftara 1 saat kala sapıtıyor çocuk. Tam yemek hazırlığında oluyorum zaten yorgun ve sinirliyim. İnsan gibi davranıyorum yok her türlü pisliği yapıyo. Eşim bile noluyo bu çocuğa diye hayretler içinde izliyor. Abi hani ramazanda şeytanlar bağlanıyordu. Bu sene çocukla mı mesai yapıyorlar 😂😂😂😂
İftarı yaptık kan ter içinde. Eşim her akşam çocukla çıkıyor bi kahve içmeye gidiyor dolaşıyorlar. Bebek arabasında uyuyor normalde. Bugün kıyameti kopardı binmedi arabasına. Okey dedik yürüsün. El tutmuyo emekli dayılar gibi ellerini arkaya bağlayıp yürümeye çalışıyor. Eşim geri döndü arabayo almaya. Yok yine kıyameti kopardı. Ben aldım arabayı. Kapıda bindiririz dedik. Bütün apartmanı ayağa kaldırdı. Tamam dedik eve geri girelim yine çığlık kıyamet. Girdik evdeyiz. Koltuk üstünde zıplamalar saçmalamalar. Kendimü balkona attım. Noluyor arkadaş bu çocuğa 😬 26 aylık olduk bu arada.