Bizim doktorumuz evolvia yı önerdi. Genel de golden goat çok iyi diyorlar ama eczacıya danıştım hepsinin içeriği genel olarak aynı dedi. Aptamil ve bebelac zaten nutricia firmasının aynı yani. Aptamilin kutusu koruyucu olduğu için aralarında fark var.