deniz255 sem48 4 aylıkken başlamıştım. Aslında ilk sağlık ocağının verdiği vegaferon kullandık. Kakada kanla karşılaştık maalesef. Ondan dolayı bestirona geçmiştik
sem48 deniz255 sizinde bebeğiniz alerjik mi ? Benim de bebegimin kakasinda kan var o yüzden kullanmaya korkuyorum daha da artar diye. . Bize de vegafronu sağlık ocağı verdi bu gun