ulkuakgc 40 günlük bebeğim var 1 hafta önce desirett E başladım hapla hamile kalan veya hapla yıllarca korunan varmı
rabis01 ulkuakgc annem kız kardeşimden sonra 6 yıl hap içti bi iki hafta bıraktı hap içmeyi doktora gidememişti ara verdiği sürede erkek kardeşime hamile kaldı
suheyla92 ulkuakgc eger kilo sorununuz yoksa spiral en iyisi. Ama mesela benm vücudum kilo almaya cok yatkın oldugu icin spirale cesaret edemem korunmaya başladığım zaman yasmin kullanicam bana cok iyi geliyor evlenmeden önce uzun seneler kullanmistim pcos sebebiyle
rachelgreen_ ulkuakgc 1 yıldır hapla korunuyorum çok şükür bir sorun yaşamadım. Geçenlerde kadın doğum doktoruma gittim uzun yıllar hapla korunmak zararlı sandığım için spiral danışmaya gittim ama hiç önermedi hapa devam etmemi tavsiye etti yan etki yaşamadığım için. spiraldense hap dedi yani zararı da olmaz dedi
tugceduru23 2 yıl korundum. Uzun süre kullanılacaksa bence spiral daha mantıklı her gün her gün hap içmek insanı yoruyor
Taftafgiller ulkuakgc 5 sene hapla korundum ikinci çocuğa karar verdiğimde bıraktım ve hamile kaldım. Bebeğim 1 yaşinda 40 ından beri yine kullanıyorum koruyuculuğu saatinde içip unutmazsanız çok yüksek
gulsahh0 Ben de 4 sene yazz içtim hiç bir yan etki vs de görmedim hatta reglim ve hormonlarım o kadar düzenliydi ki ağrı vs çekmezdim her ay aynı gün aynı saatte kanamam başlardı şimdi 40ımdan beri zlynda kullanıyorum henüz regl olamadım daha
elfrana_03 ulkuakgc ya ben şuan ikinci çocuğum 6 aylık ve gerçekten koruyacak yöntem arıyorum prezervatif yırtılma ihtimali var spiral ağrılı kanama haplar kilo iğneler kilo yapıyor diye kafama karışık.en son eşim deri altı implant yaptıralım dedi bakalım.yan etkisi nedir olur mu bilmiyorum
metekaanmom elfrana_03 deri altı impnati ben doktoruma sordum bazı durumlarda adet görmüyorsun hiç bir zaman bütün hormonların bozulur tavsiye etmem onun yerine hap kullan demisti
elfrana_03 ulkuakgc şuan araştırıyorum da spiral dusunuyrodum en zararsız diye hormonsuz olandan.bakalim neye çıkacak
accountant ulkuakgc her gün aynı saatte içmek çok zor başladım 1 ay bile kullanamadım bıraktım hep unuttum içmeyi
emosss__ 2 yıldır hapla korunuyorum çok şükür iyi ama asla garantisi yok arkadaşım hapa ve prezervatife rağmen hamile kaldı