Ben kullanıyorum benim de 4 buçuk aylık bebeğim bir aydır kullanıyoruz kusması azaldı ama ara ara kusuyor. İlk doğduğunda hipp kullandık üç ay. Çok fazla kusuyordu kaka yapamıyordu. Şimdi rahat kaka yapıyor ama kusma azalsa da devam ediyor. Gerçi bu aralar biberon mama reddi var bir de