1 yaşına kadar bebeğinizin ana besin kaynağı anne sütü ya da formül mama. Yani bebeğiniz eksik kalmıyor. Siz ve ben nasıl bir değiliz, bebeklerimiz de öyle. Fazla yemesi gerekmiyor zaten, tadını, dokusunu alacak kadar yese yeter. Birer yemek kaşığı gibi ölçülerde. Lütfen kıyas yapıp kendinizi gereksiz yere üzmeyin.