barismom mrdilan0 gece 10 kere uyanma ağlama şeklinde aşırı memeye yapışma ısırma çekme dişinin ağrısının dinmesi için yapıyor kulak çekme huysuzluk kucakta yerde yatakta hep huzursuzdu eli sürekli ağzında artık ağzını koparacak derecedeydi parmakları hep yara oldu ağzına almaktan çok sertti alt iki diş yeri bembeyaz derisi incecik artık dişler görünüyordu salyası arttı yüzü yara oldu hep salyadan
busraaegemen mrdilan0 pek diş belirtisi yok gibi benim oğlum yeni 6. Ayına girdi damağı baya belirgin şekilde şişmişti hergün bakıyodum ağzına 2 gün önce aniden belirdi patladı damağı . Cocuk 6. Ayına girince biraz rahatlıyor bundan önce bende çok çektiö çok şükür şuan eskisi kadar hıysuzluk yapmıyo
mrdilan0 Retzja bazılarında belirti olmuyomuş ya acaba mı diyorum bende bide ilk bebeğim anlamıyorum çok zor
busrasaro busrasaro diş başlamıştır ama asıl atak olduğunu düşünüyorum bugün 5 aylık olduk ve 3 gündür uyku geçişlerimiz zirve yaptı sadece ağlıyor
betamom mrdilan0 diş değil henüz. Bende göremedim ama 4. Ay aşırı sancılı geciyor. Bebek kucagımda cok agladıgımı bilirim. Atak oldugunu öğrenince bende sakinlemiştim. Çünkü o zaman sadece bana ihtiyacı oldugunu ve asırı zorlandıgını benim ondan daha güclü olduğumu düşününce şefkatimide verince atlatması daha kolay oldu. Biraz uzun sürüyor atak ama geçince cok tatlı gğnler başlıyor
Retzja mrdilan0 Bahsettiğiniz belirtiler aynı zamanda diş belirtileri evet, fakat ben dişlerin şiştiğini, belirginleştiğini, uçlarının beyazladığını görmedim, bu yüzden atak olabilir dedim.
Retzja mrdilan0 4 ay tam anlamıyla ataklarla dolu bir ay. Meme reddi de var o ayda. Siz ne kadar soğukkanlı yönetirseniz kendinize kâr. Allah yardım etsin.
mrdilan0 Retzja teşekkürler yorumunuz için doğru diyosunuz insan bi yerden sonra kaldıramıyor ama tüm bu olanları inşallah herkes kolaylıkla atlatır
mrdilan0 betamom Yaa, çok sağ olun. Kendimi çok kötü hissediyordum.çünkü diş hem bebeğim hem benim açımdan çok erken. Tek başına atlatması gerçekten çok zor..
betamom mrdilan0 kesinlikle öyle. Asla geçmeyecek sanırdım. Sürekli allahım sen aklıma mukayet ol diye dua ederdim çünkü bazen cok sinirlenirdim. Eşime verip resmen kacardım odaya aglardım bagıra cagıra. Cünkğ insan cok yoruluyor. Ful ayakta yukarı asagı salınarak emzirip uyuturdum. Bütün gün kucagımda agladıgını bilirim. Afedersin tuvaletim gelmesşn diye bile yalvarırdım. Yaşarken cok uzun ve hiç bitmeyecekmiş gibi geliyor ama baktıgında en sancılı birkaç gün oluyoe aonra toparlıyor. Bizim 3-3,5 civarında başlamıstı ve ta 4 te bitmişti. Tabi sonra dişti tekrar ataktı derken başa sarıyor ama insan hepsine alısıyor. Suan atak dönemindeymişiz farketmedim bile öyle bi alısma🤣
mrdilan0 betamom çok yoruldum yaa eşim de zaten gece gündüz çalışıyo çocuğu bi uykusunda görüyo yemin ederim aileden de uzaktayız hep yalnızım o kadar zor oluyo ki stresten sütüm de azaldı emmiyo da zaten durmadan mama yapıp verince kendimi kötü hissediyorum ama elimde değil bazen çocuk çekiştirp duruyo süt gelmiyo diye kendime kızıyorum niye böyle oluyo diye ahh keske ben çalışsam diyorum eşime çoğu zaman o evde olsa yan gelip yatabileceğini sanıyo galiba oluur diyo bi yandan eski günlerimi özlüyorum bi yandan da bebeğimle oynarken kendimi kaybediyorum çok değişik bi ikilem yaşamayan bilemezz :)
mrdilan0 barismom kendimi gerçekten geçtim ama gerçekten bebislere çok üzülüyorum çok zor büyük insan bile zor dayanıyorken küçücük yavrucaklar napsın bizimkide uzun süredir huysuz nerdeyse bir aydır ama son iki üç günde iyice arttı bu durum inşallah çabuk atlatırız.
barismom mrdilan0 bizimde Bi ay sürdü nerdeyse çok zor Allah kolaylıkla çıkarmayı nasip etsin inşallah