hmnrc 15 aylık henüz tecrübem olmayan ay ama bizimde 10 aylıkken 2-3 hafta kadar hiççç bir şey yemediği bir zaman olmuştu. Ben çözümü kendi yiyebileceği şeyleri yaparak bulmuştum. Ben verince kesinlikle yemiyordu, çıkartıyordu ama kendisi eline alıp güzel yemişti. Bir süre o şekilde gittik şuan 12 aylık hala ben bir şeyler yedireceksem onun önünede kendisi yemesi için bir şeyler koyarım. Bir yandan kendi yer bir yandan ben veririm Allaha şükür çok güzel iştahı bir deneyin isterseniz sizde.