kaandurumoms valla bu gidişle olana kadar yaparım. Arkadaşım geçen sene bende ramazan da olmadım dedi. 10 gün geçti test yaptım negatifti bıraktım dedi takmadım. Bayramda oldum dedi. O sene ramazanda hiç olmamıştım ilk kez başıma gelmişti dedi ama yeme bozukluğu uyku sorunu filan yapabiliyormuş dedi. Prezervatif +geri çekilme zaten korkma dedi. Biraz rahatladım ya yoksa gerçekten yemek bile yiyemiyorum stresten