6 aylık bebeğim erkek 7.3 kilo ve çok az emiyor her emmede 20 30 saniye flaan emiyo alıştı hızlı akışa eskiden hızlı akardı sütüm şimdi yavaş akıyor kendisi çekmek istemiyor yavaş geldiği için okdr emiyor az emiyor diye sütüm azaldı biberonla mama veriyorum onuda içmiyor zor içiyor 30 ml 60 ml içiyor anca bu normalmi ya böle olan varmı bebeği