sefaesra42 İyi akşamlar bebeğim 3 ay 13 günlük tırnakları ile yüzünü çiziyor kesiyorum (çok zamanımı alıyor) törpülüyorum yine de çiziyor. Tırnak kesme işini kolaylaştırma yöntemlerinizi paylaşır mısınız
umaybeng sefaesra42 ben emzirirken törpülüyorum kesemiyorum çünkü bir kere kanattım içim kötü oldu törpü makinesi çok güzel yapıyor
catperson sefaesra42 makas şeklinde olan aletle çok kolay kesiliyor. İlk kızımda ben de hiç cesaret edip kesmemiştim hep eşim keserdi, ikinciyi devraldım.
sumeyyeravza sefaesra42 sefaesra42 benim bebeğim de 12 kasım doğumlu🙃 ben haftalık kesiyorum banyodan sonra iyice yumuşuyor mayışıyor o ara kesiyorum. Bi kere bende kanattım o kadar derinden kesmiyorum artık.
sefaesra42 sumeyyeravza yaaa Sümeyye hanım oğlumla aynı gün doğumlu arkadaşı varmış burada :) uyku düzeni nasıl 3. Ay nasıl geçiyor sizin
tugceduru23 Uyurken kesersiniz. Dikkatle dibine girmeden yapın bir kere yapınca çok kolay olduğunu göreceksiniz
sumeyyeravza sefaesra42 düzenli şekilde değiliz açıkçası biz 3 saatte yarım saat uyuyoruz gündüzleri☺️ gece de iki kere uyanıyor. Pek sütüm yok o yüzden mama ile karışık ilerliyoruz, sizin nasıl gidiyor🥰🥰
Retzja Törpülemek daha çok uğraş gerektiriyor. Bebeğinizin minik tırnak makasıyla 2 dakikanızı alır. Kestikçe eliniz alışır. Uykuda ya da babası oyalarken kesebilirsiniz.
sefaesra42 sumeyyeravza bizim de uykuları çok düzensiz gündüz uykuları özellikle 1 saat uyuduğu da oluyor 15 dk da. Gece de 2-3 kez kalkıyor. Ben de ilk 15-20 gün anne sütü ve mama verdim sütüm hemen gelmediği için. Şuan anne sütü alıyor. 3. Ay yorucu geçiyor biraz Allah kolaylıklar versin hepimize :)
sefaesra42 sumeyyeravza normal ilerliyor 6 buçuk kiloydu 1 hafta önce Sizin nasıl bazen çok gazı oluyor bizim ya
sumeyyeravza sefaesra42 gazımız oluyor bizimde ben kimyon çayı yapıp içiyorum. Burnumuz hep dolu bizim.