bebekveali zeynepkazgan sen çok yeterli bir annesin korkma bu endişen bile çok kıymetli onlari düşündügunden dolayı önce kendine iyi gel kendine iyi davran kendini takdir et ki onlara da iyi gelesin çok yeterli çok değerlisin
merdor zeynepkazgan bende öyleydim 55 gün kaldı annem napcam nasıl yapcam ya bakamazsam ya susturamazsam diye cok kaygılandım sabahtan aksama bedenim inceliyodu kaygıdan korkudan evi nasıl temizlicem yemek nasıl yapcam bebege tek bakamam. Ama öyle olmadı o bana ben ona alıştık. Korkma simdi gözü benden başkasını görmüyor bebegimin anneme alıştı sandım. Şimdi sesimi duymadan yapamıyor. Kendi küçük dünyamız var rutinlerimiz var cok keyifli hiç korkma
seydaakbahar zeynepkazgan bebeğim 71 günlük hala iştahım yerine gelmedi, yaşadıklarınız çok normal. Kaygı, endişe, stres, hormonlar hepsi birarada. Ben 2 haftada hamile kaldığım kiloma geri dönmüştüm. Çok zor bir süreç, Allah yardımcımız olsun
seval868_ zeynepkazgan ilk zamanlar bende öyleydim 1 buçuk ayın sonunda az az yemeye başladım şimdi normal yiyebiliyorum
barismom zeynepkazgan lohusalıktan olıyor canım 2 hafta ağladığımı bilirim ben çok kötüydü ama her şey geçiyor şükür 7.5 ay oldu şimdi her şey kendi düzeninde ilerliyor