Taze1_annee Benim de öyleydi. 2 oğlum var 8 ve 1 yaşında. Okula git gel yemek derken temizliğe vakit kalmıyordu. Kalsa da benim halim yoktu zaten. Sonra baktım olacak gibi degilim ke dimi bu cumartesi eşimde evdeyken temizlik yapıcam dedim. Şart koydum. Çünkü ipin ucu kaçmıştı.
Geçtiğimiz cumartesi 2 oda diye şartladım kendimi. Yatak odası ve cocuk odası dedim en ince ayrıntısına kadar temizledim. Bu cumartesi de diğer odalara giricem pazar günü de genel temizlik yaparım biter insallah