Merhabalar, 8 aylık bebeğim var. 2 aylık hamile olduğumu öğrendim. Nasipse 2. Doğduğunda ne yapmam gerektiğini pek bilemedim. Bebeğimin odası ve beşiği var. Uykuları düzenli. Onun düzenini değiştirmeden nasıl bir planlama yapmalıyım. 15 ay civarında 10 cm yükseklikteki yatağına geçirsem düşme tehlikesi vs olur mu. Yeni bir beşik mi bakmalıyım. Aynı durumu yaşayanlar bilgilendirebilir mi. İşin içinden çıkamadım