dvaasl uzun süre yani 6 ay kadar şarja takılmadığı için aküsünde problem yaşamıştık sadece ama o da bizden kaynaklı oldu,yeni akü alınca ilk aldığımız haline geri döndü. Kullanım olmasa dahi en geç 10 güne bir şarj edin demişlerdi aldığımız yer aklınızda bulunsun.