prp2727 Kızlar bebeğim doğduğunda kalbine iki küçük delik vardı üç aylıkken gittik altı ay sonra geri gelin dediler şu an gittik ama o iki küçük delik halen duruyor ne büyümüş ne küçülmüş ilaç gerektiren bir delik değil dedi ama niye kapanmamış kapanır mı sizce
Dua-Kubra prp2727 bende kalbim delik doğmuşum 6 aylıkken kapanmış. Şimdide 3 aylık bebeğimin kalbi delik pazartesi kontrol bakalım ne olacak umarım güzel haberler alırız şu mübarek günlerde 🤲🏻
Poncikkkk prp2727 kapanır içiniz rahat olsun dudaklarda morarma parmaklarda morarma kilo almama aşırı baş terlemesi varsa sıkıntıdır deliklerin çoğu bir yaş yada 3 yasa kdar kapanıyor
hsznysr Bende yarın gideceğim inşallah kapanmıştır bebeğim 10,5 aylık hamileyken detaylı ultrasonda gördük doğumdan sonra kontrollere gittik yarında kontrolümüz var dua edin 🙏🏻
prp2727 Poncikkkk şuan 9 aylık 9 kg morarma yok ama aşırı baş terlemesi var doktora söyledim küçük delik yapmaz dedi anlamadım
hsznysr prp2727 kapanmamış 3milimde sabit duruyor. 5 ve üstü sorunmuş galiba büyümemesi gerekir dedi 2 yaşında kontrole çağırdı tekrardan. Böyle 3milimde kalsa bile normal insan gibi yaşamını sürdürebilir hiç bir sorun teşkil etmez dedi.